Čeprav se nam morda kdaj zdi, da so tovrstne stvari, kot je bralni popoldan, odveč ali morda nepotrebne, nam otroci vedno znova sporočajo, da jih imajo radi in da se ob takih dogodkih v šoli prijetno počutijo. Tudi v petek, 7. 10. 2022, je bilo tako. Bralnega popoldneva na temo BRANJE in GIBANJE  se je udeležilo 65 otrok s 5 izvajalci/mentorji (Mateja V. P., Helena P. Š., Petra D. S., Aleš Š., Majda R.).

Bralno popoldne so prvošolcem popestrili učenci 6., 7. in 8. razreda, saj so jim brali različne knjige na temo gibanja kar po celi šoli. Medvrstniško branje in sodelovanje je bilo zelo uspešno, starejši učenci so zavzeto brali prvošolcem. Po branju so jim pripravili aktivnosti na prebrano vsebino, vezano na razumevanje prebranega. Za zaključek bralnega medvrstniškega sodelovanja so v telovadnici odigrali igro med dvema ognjema. Prvošolci so bili glasni navijači. Drugošolci so z velikim veseljem poslušali in prebirali zanimive zgodbe. Brali in poslušali so zgodbe o gibanju, naravi in prijateljstvu med dedkom in vnukom. Po prebranih zgodbah so učenci likovno poustvarjali svoje najljubše utrinke iz zgodb. Tretješolci so “potovali po Sloveniji” ter spoznavali pravljične junake, ki so zaznamovali našo ljudsko dediščino. Pogovarjali so se o Ajdovski deklici, o Zlatorogu, Martinu Krpanu, Petru Klepcu, Kralju Matjažu, Povodnemu možu ter zmajih in vitezih. Učence je posebej zanimala zgodba Kako se je Erazem Predjamski norčeval iz sovražne vojske, zato so jo podrobno spoznavali. Ob koncu so skupaj brali še zgodbe o Pikiju Jakobu. Četrtošolci so najprej v razredu v dvojicah po mesecih prebrali knjigo Ide Mlakar Tu blizu živi deklica, nato so branje nadaljevali na prostem, in sicer na grajskem hribu. Za zaključek je vsak učenec povedal, zakaj bi knjigo, ki jo je prebral, priporočal, da jo prebere še kdo. Pri tem smo se naslonili na ograjo na bregu pod gradom, ki pa se je odločila, da tudi ne bo mirovala in smo se z njo vred »gibali« (beri »skotali«) po bregu navzdol. Za oblikovanje bralnega kazala je zmanjkalo časa, zato so jih učenci oblikovali doma. Petošolci so se v okviru tega dogodka prav tako s knjigo selili po različnih prostorih naše šole, nekateri so brali celo v zbornici. O prebranem so se pogovarjali in dajali ideje za boljši/drugačen potek same zgodbe.

Verjamemo, da bo na bralni noči gneča, kajti ta obisk je skupaj z opravljeno bralno značko vstopnica za bralno noč v mesecu maju. Bralni večer smo seveda primerno zaključili s “kulinaričnim” razvajanjem, s sladkim krofom ter čokoladnim mlekom. Povezava do fotografij.

Mentorji/izvajalci bralnega popoldneva

(Skupno 50 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost