V četrtek, 10. oktobra smo na šoli izvedli bralni popoldan z naslovom BERIMO SKUPAJ, POLEPŠAJMO SI DAN. Skoraj 80 učencev željnih novih bralnih in ob ali pobralnih izkušenj je zapolnilo šolske prostore v popoldanskem času.
Učenci predmetne stopnje so sodelovali s prvošolci. Najprej so se razdelili v manjše skupine, nato pa brali slikanico Nine Mav Hrovat, O kraljeviču, ki ni maral brati. Po branju so sledile ustvarjalne delavnice: risali so najljubši del zgodbe, ilustracije urejali po pravilnem vrstnem redu, risali labirint do knjižnice, pisali zgodbe, ki si jih želijo, da bi jih prebrali v knjigi Velikanki. Učenci so se ob tem marsikaj naučili, predvsem pa zelo zabavali, tako eni kot drugi.
Učenci 2. razreda so v prijetnem vzdušju obravnavali rusko pravljico, Medved išče pestunjo. Po prebrani zgodbi smo se pogovarjali o njeni vsebini, nato pa je sledilo presenečenje za učence. V razred je učiteljica prinesla lutke, s katerimi so učenci zgodbo še lutkovno uprizorili. Učenci so domov odšli polni lepih vtisov in bogatejši za še eno novo izkušnjo, delo z lutko.
Učenci 3. razreda so se zabavali ob norčijah škratov iz pravljice, Škrat Kuzma dobi nagrado. Pri poustvarjanju so si izmišljali nove potegavščine ter se preizkusili v pisanju škratovskih receptov, začinjenih z najbolj norimi idejami.
13 četrtošolcev je bralo knjigo Tomasza Malkowskega z naslovom O Kamilu, ki gleda z rokami. Pred in po branju smo izvajali dejavnosti, preko katerih so učenci začutili, kako je, če je nekdo slep, in sicer smo se igrali igro Jakec, kje si, slepe miši, z Braillovo pisavo so zapisali svoje ime, z zaprtimi očmi risali Kamilovo družino …
5. razred se je prelevil v književne zgodbe, kjer so predstavljali in igrali izseke iz različnih knjig. Izdelali pa so si tudi knjižno kazalko, ki jih bo spremljala na nadaljnjih bralno – junaških dogodivščinah.
Branje je pomembno in ima številne prednosti, lahko je nekaj nepogrešljivega in prijetnega. Kot nekaj, kar bogati, širi obzorja in hkrati kratkočasi.

Jerica Golob Peterka

(Skupno 15 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost