Pri neobveznem izbirnem predmetu smo z učenci od 4. do 6. razreda obravnavali temo “Auf dem Markt” (Na tržnici).

Učenci so bili razdeljeni v manjše skupine, kjer je vsaka skupina ustvarila svojo stojnico za tržnico. Uporabili so različne materiale, kot so karton, papir in barve, da so ponazorili različne tržne izdelke (sadje, zelenjava). Vsaka skupina je svoji stojnici dala tudi ime.

Po izdelavi stojnic so si znotraj skupine razdelili vloge kupca in prodajalca in se učenci naučili ter vadili osnovne dialoge, ki potekajo na tržnici. Skozi praktične aktivnosti so učenci utrdili besedišče in osnovne fraze, ki jih lahko uporabijo pri nakupovanju na tržnici. Učenci so pokazali veliko angažiranosti pri izdelavi stojnic, sodelovanju v skupinah in igri vlog, kar je pripomoglo k večjemu razumevanju in samozavesti pri uporabi nemškega jezika.

Lidija Šarkanj, učiteljica nemščine

(Skupno 30 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost