V četrtek, 10. oktobra smo na šoli izvedli bralni popoldan z naslovom BERIMO SKUPAJ, POLEPŠAJMO SI DAN. Skoraj 80 učencev željnih novih bralnih in ob ali pobralnih izkušenj je zapolnilo šolske prostore v popoldanskem času.
Učenci predmetne stopnje so sodelovali s prvošolci. Najprej so se razdelili v manjše skupine, nato pa brali slikanico Nine Mav Hrovat, O kraljeviču, ki ni maral brati. Po branju so sledile ustvarjalne delavnice: risali so najljubši del zgodbe, ilustracije urejali po pravilnem vrstnem redu, risali labirint do knjižnice, pisali zgodbe, ki si jih želijo, da bi jih prebrali v knjigi Velikanki. Učenci so se ob tem marsikaj naučili, predvsem pa zelo zabavali, tako eni kot drugi.
Učenci 2. razreda so v prijetnem vzdušju obravnavali rusko pravljico, Medved išče pestunjo. Po prebrani zgodbi smo se pogovarjali o njeni vsebini, nato pa je sledilo presenečenje za učence. V razred je učiteljica prinesla lutke, s katerimi so učenci zgodbo še lutkovno uprizorili. Učenci so domov odšli polni lepih vtisov in bogatejši za še eno novo izkušnjo, delo z lutko.
Učenci 3. razreda so se zabavali ob norčijah škratov iz pravljice, Škrat Kuzma dobi nagrado. Pri poustvarjanju so si izmišljali nove potegavščine ter se preizkusili v pisanju škratovskih receptov, začinjenih z najbolj norimi idejami.
13 četrtošolcev je bralo knjigo Tomasza Malkowskega z naslovom O Kamilu, ki gleda z rokami. Pred in po branju smo izvajali dejavnosti, preko katerih so učenci začutili, kako je, če je nekdo slep, in sicer smo se igrali igro Jakec, kje si, slepe miši, z Braillovo pisavo so zapisali svoje ime, z zaprtimi očmi risali Kamilovo družino …
5. razred se je prelevil v književne zgodbe, kjer so predstavljali in igrali izseke iz različnih knjig. Izdelali pa so si tudi knjižno kazalko, ki jih bo spremljala na nadaljnjih bralno – junaških dogodivščinah.
Branje je pomembno in ima številne prednosti, lahko je nekaj nepogrešljivega in prijetnega. Kot nekaj, kar bogati, širi obzorja in hkrati kratkočasi.
Jerica Golob Peterka